Foldery reklamowe

Folder reklamowy to najbardziej rozpowszechniona forma prezentacji firmy i jej oferty, to bardzo efektowna forma kontaktu z klientem. Folder jest nośnikiem, który zostając u klienta zostawi dobre wrażenie wywarte podczas spotkania. Dostarczy również rozmówcy dodatkowych informacji o ofercie firmy. Foldery reklamowe w zależności od potrzeb mogą to być wydawnictwa reklamowe firmowe od kliku do nawet kilkudziesięciostronicowych (duży a4 format czy mniejszy a5), o różnym kształcie. W zależności od funkcji folderu można tworzyć przeróżne, najczęściej spotyka się kilkustronicowe foldery firmowe w formacie A4, ale oczywiście można to bardziej indywidualizować. Druk na papierze kredowym z uszlachetnianiem lakierem offsetowym lub lakierem UV.

Foldery

Foldery 2

Od 30 lat tworzymy foldery reklamowe, katalogi czy broszury dla firm.

Stworzyliśmy kilkadziesiąt marek od podstaw, projektując i drukując szereg materiałów reklamowych.

Możemy pomóc Twojej marce…

Dobry folder reklamowy = dobry projekt

Na co warto zwrócić uwagę?

  • Jakość zdjęć. Liczy się zarówno ich atrakcyjność, jak i odpowiedni rozmiar.
  • Odpowiednio dobrane kolory. Gdy posiadasz swoje logo i kolory – konsekwentnie stosuj je we wszystkich materiałach drukowanych.
  • Rozmieszczenie treści. Tworząc treść – postaw na minimalizm. Skracaj zdania, używaj wypunktowań, ramek i krótkich, zrozumiałych komunikatów.
  • Poprawność treści. Możesz przeczytać treść broszury milion razy – a i tak nie zauważyć literówek lub błędów stylistycznych. Zamiast ufać sobie, lepiej przekazać tekst folderu reklamowego do korekty – co najmniej 3 osobom. Prawdopodobnie zdziwisz się, jak wiele rzeczy umknęło uwadze.

Zapraszamy do kontaktu